Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítási információk

Személyes átvétel

Budapesti üzletünkben lehetőség van személyes átvételre, ahol fizethetsz készpénzzel és bankkártyával.

 

Szállítási díj

Spinter futárszolgálat esetén: 

Súlykategória: Ft/csomag
2 kg-ig 1300 Ft.
5 kg-ig 1400 Ft.
10 kg-ig 1500 Ft.
20 kg-ig 1600 Ft.
30 kg-ig 1750 Ft.
40 kg-ig 2000 Ft.

(40 kg felett egyedileg szabott szállítási költséget adunk ügyfelünknek, melyet a rendelés leadása után telefonon/e-mailen egyeztetünk.)

Utánvétes fizetés esetén az utánvét díja minden esetben 190 Ft

GLS futárszolgálat esetén:

Súlykategória: Ft/csomag
2 kg 1300 Ft.
3 kg 1400 Ft.
5 kg 1500 Ft.
10 kg 1890 Ft.
15 kg 2050 Ft.
20 kg 2150 Ft.
25 kg-ig 2390 Ft.
30 kg-ig 2590 Ft.
40 kg-ig 4360 Ft.

(40 kg felett egyedileg szabott szállítási költséget adunk ügyfelünknek, melyet a rendelés leadása után telefonon/e-mailen egyeztetünk.)

Utánvétes fizetés esetén az utánvét díja minden esetben 500 Ft. 

//**Amennyiben a rendelés leadásakor a rendszer hibásan határozza meg a szállítási díjat (egy termék tömeg paramétere hibás), úgy telefonon/e-mailen egyeztetünk az ügyféllel.**//

 

Szállítás menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén  1-3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 2-5 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy bankszámlánk előre elutalni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagod. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, úgy a futárszolgálat visszaszállítja hozzánk a csomagot.
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos 

Figyelj arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan add meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).


Futárszolgálati partnerünk elérhetősége

MIXPAKK Futárszolgálat (Spinter)

  • Telefonszám: +36 1 203 0804
  • E-mail: info@mixpakk.hu
  • Nyomonkövetés (a futárszolgálat e-mailben küldött értesítőjében található link)

CsomagPont Szállítás logisztika (GLS)

  • Telefonszám: +36 1 622 44 97
  • E-mail: info@csomagpont.com
  • Nyomonkövetés (a futárszolgálat e-mailben küldött értesítőjében található link)